کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316340 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل ارث اسلامی با نام بصیر ایجاد می شود

دكتر محمد حسين نامي روز سه شنبه در مراسم امضاي تفاهم نامه حمايت از شركت هاي دانش بنيان در دانشگاه تهران اظهار داشت: گوگل ارث كه سال ۱۹۹۶ تاسيس شده اكنون يك مركز داده – ديتاسنتر- با حجم ۲ هزار ترابايت داشته و به دليل جمع آوري اطلاعات براي سازمانهاي امنيتي و اطلاعاتي درآمدزايي بسياري دارد.

وي افزود: مي بايست گروه هاي تحقيقاتي با توان هرچه بيشتر به حمايت از اين وب سايت بپردازند و هدايت و بررسي وتحليل داده هاي آن را انجام دهند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایرنا؛ وزيرارتباطات وفناوري اطلاعات حمايت از تحقيقات كاربردي را از مهمترين برنامه هاي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات دانست و گفت: يكي از تحقيقات كاربردي تحقيقات در حوزه نوآوري است كه براساس آن نخبگان مي بايست بر لايه هاي مربوط به انتقال داده هاي صوتي و تصويري فعاليت كنند.
نامي اضافه كرد: لايه انتقال تصوير و صوت از طريق زيرساخت هاي ارتباطي از جمله موارد نو در دنياست و در زمره پردرآمدترين بخش ارتباطات و فناوري اطلاعات در دنيا محسوب مي شود و از نظر دفاعي بسيار مورد توجه است.
وزيرارتباطات و فناوري اطلاعات همچنين تحقيقات در حوزه تجهيزات را از اولويت هاي اين وزارت خانه عنوان كرد و افزود: امروزه بسياري از كشوري هاي توانمند در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات ساخت تجهيزات اساسي مورد نياز خود را به ديگر كشورها نمي سپارند چراكه اين امر خطرات بسياري را به دنبال دارد؛ از اين رو استادان ونخبگان مي بايست در زمينه توليد تجهيزات بومي فعاليت گسترده اي را آغاز كنند.
وي گفت: همچنين توليد نرم افزارهاي بومي را از ديگر محورهاي آينده فعاليت هاي كشور است كه با افتتاح پژوهشكده توليد نرم افزارها در اين زمينه گام هاي اساسي خواهيم برداشت.
نامي همچنين با اشاره به گسترش فضاي مجازي در دنيا خاطرنشان كرد: امروزه فضاي مجازي با گسترش هرچه بيشتر به فضاي حقيقي نزديك تر مي شود و وب سايت هاي مختلف روز به روز در دنيا ايجاد مي شود.
***استفاده از سيستم عامل بومي در دستگاه هاي اجرايي
دكتر مرتضي براري قائم مقام وزير ارتباطات وفناوري اطلاعات نيز در اين مراسم اظهار داشت: بسياري از دستگاه هاي اجرايي مايل به استفاده از سيستم عامل بومي زمين در نهادهاي مربوط هستند.
وي افزود: اكنون اين سيستم عامل در دانشگاه تهران نصب شده است كه در صورت توافق اين سيستم عامل در اين دانشگاه عملياتي مي شود.
براري ابراز اميدواري كرد كه به زودي اين سيستم عامل در مراكز علمي و تحقيقاتي كشور به كار گرفته شود.
وي سهم كاربران بازي هاي رايانه اي در كشور را ۲۵ ميليون نفر عنوان كرد وگفت: اين درحالي است كه كمتر از ۱۰۰ نفر در اين حوزه به توليد بازي هاي رايانه اي مي پردازند.
براري در خصوص فرصت هاي شغلي كه صنعت ارتباطات و فناوري اطلاعات مي تواند در كشور ايجاد كند گفت: اين حوزه با توجه به پتانسيل هاي بالايي كه در اختيار دارد مي تواند تا ۸ ميليون فرصت شغلي جديد در كشور ايجاد كند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15392 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: ایرنا تاریخ خبر: 1392/03/29 تعداد مشاهده: 2151
کلید واژه ها: ,
سافت گذر